Boluntariotza eta bizipozaren jaia

Jaia antolatuko al dugu?

Ikasturtea bukatzear dago, eta Bizipozaren jaia antolatu nahi duzue. Zer ekarpen egingo diozue jaiari?

Gelan, eskolan zein edozein elkartetan BIZIPOZA JAIA ANTOLATZEKO jarduera lagungarriak aurkituko dituzue atal honetan.
Elkartu eta adostu:

• Zer egin dezakegu jaian? Apainketaz arduratu, dantzatu, abestu, edozer! Ea zer bururatzen zaizuen!

Boluntario izatea zer den lantzeko momentua ere izan daiteke. Izan ere, boluntario izateak laguntzeko prest gaudela esan nahi du: laguntza eskatu, eta laguntza eman.

Helburua

• Boluntariotzaren kontzeptua ulertzea, barneratzen hastea, eta Bizipozaren jaia antolatzea.

OINKARIREKIN DANTZAN! BIZIPOZA AUZOLAN

Oinkari dantza taldeko lagunek, taldean dantza egiteko proposamen ederra dakarte, pausoz-pauso azaldua. Oraingo honetan, BIZIPOZA ...

Jarduerak

Ausarten kluba

Jardueraren iraupena: Saio 1
Jarduera landu →

Bizipozaren jaia prestatuko dugu!

Jardueraren iraupena: 1-2 saio

Egunerokoan laguntza